לייעוץ עם מומחה חייג

050-5261199

סופר-דריי-לוגו

איך אפשר למנוע עובש בקירות הבית?

עובש בקירות

יצא לכם פתאום לראות כל מיני סימנים מוזרים על אחד הקירות? יכול מאוד להיות כי הסימנים הללו מעידים על הימצאות עובש שמביא איתו סכנות רבות. בשונה מרטיבות שלא מביאה לסכנה ממשית, עובש בקירות חייב להיות מטופל במהירות. הסיבה היא שמלבד לסכנה שהוא עשוי לגרום לתשתיות, הוא מביא לסכנה בריאותית. לכן מוטב שתדעו איך אפשר למנוע עובש בבית, ואיך תוכלו להתמודד עם עובש קיים. לא מעט מהאחריות נמצאת בידיים שלכם בתור אלה שנמצאים בבית על בסיס קבוע.

עובש מופיע לרוב בגלל לחות

הסיבה המרכזית שבגינה מופיע עובש בדירות שונות היא לחות גבוהה. ברגע שהלחות מאחורי הקיר עולה, זה רק עניין של זמן עד שיהיה עובש. הלחות היא הסביבה האידיאלית של העובש להתפתח ולהפוך להיות מאיים. לכן אתם צריכים לנסות לצמצם את הלחות מאחורי הקירות ולמנוע הופעה של נזילות. זה מה שיאפשר לכם לדעת כי לא יהיה לעובש קרקע פורייה להיווצרות. אתם מבחינתכם צריכים לנסות למנוע לחות על מנת למנוע הצטברות של עובש.

בודקים היטב את קירות הבית

עוד דרך למנוע עובש זה פשוט לבדוק באופן קבוע את קירות הבית. ברגע שתבחנו היטב את הקירות של הבית, תוכלו למנוע מהעובש לגדול. ברגע שלא רואים את העובש הוא עלול להפוך להיות מאיים ומשמעותי. הרבה יותר מאשר כל דבר אחר שעלול להופיע מאחורי הקירות. אז מה אנו מציעים לכם לעשות? פשוט להזמין אינסטלטור שיעשה את העבודה שאותה הוא יודע לעשות.

איך מעלימים את העובש מהקיר?

אם לא הצלחתם למנוע מהעובש להופיע, יהיה עליכם לפעול במהירות על מנת להסיר אותו. בסופו של יום מדובר כאן על מרוץ נגד הזמן בגל מה שקשור לבריאות שלכם. הבחירה הנכונה תהיה להזמין איש מקצוע שיעשה את העבודה שהוא בקיא בה. ראשית יהיה צורך להבין מהי הסיבה שבגללה הופיע העובש אצלכם בדירה. לאחר מכן מבצעים ייבוש חול ותיקון נזילות על מנת למנוע מהעובש לחזור. לאחר הפעולות הללו יהיה ניתן גם לתקן את הקיר ולהסיר את כל הסימנים השונים. 

Call Now Button דילוג לתוכן