לייעוץ עם מומחה חייג

050-5261199

סופר-דריי-לוגו

הסכנות של רטיבות מתחת לריצוף

כשמדובר בשמירה על רצפות הבית, אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא סכנת הרטיבות. במקרים רבים, מים ורטיבות יכולים לחלחל מתחתיה ולגרום נזק לריצוף. זו יכולה להיות בעיה יקרה שאסור להתעלם ממנה. 

 

מאמר זה נבחן כמה מהסכנות הכרוכות בריצוף הרטיבות וכיצד תוכלו למנוע את התרחשותן בבית או בעסק שלכם. נדון גם באילו צעדים עליכם לנקוט אם אתם מוצאים את עצמכם מתמודדים עם מצב רטיבות מתחת לרגליכם. אנו מקווים שבעזרת מאמר זה, יהיה לכם את כל הידע הדרוש כדי לוודא שהריצוף שלכם יישאר בטוח למשך שנים רבות.

1. עיוות הריצוף

הסכנה הנפוצה ביותר של רצפות רטובות היא עיוות של הריצוף. לדוגמא, סומסום רטוב מתחת לריצוף יכול להוביל למגוון בעיות שנעות בין בעיות קוסמטיות לבעיות מבניות.

2. גידול עובש

 עם מספיק רטיבות שנמצאת מתחת לרצפות שלכם, עובש יכול להתחיל לגדול ולגרום למגוון סיכונים בריאותיים לאנשים המתגוררים בבית. עובש אינו רק מסוכן, אלא שהוא יכול להיות קשה להסרה ודורש עזרה מקצועית להסרה מוחלטת.

3. נזק לקומת המשנה

אם המים נשארים מתחת לריצוף שלכם זמן רב מדי, זה יכול לגרום נזק למבנה הבניין. זה יכול לכלול עיוות ורקבון של קרשים או קורות עץ ואפילו היחלשות של קורות או תומכים המחזיקים את הבניין עצמו.

4. התפשטות מזיקים

רטיבות יכולה למשוך מגוון מזיקים שונים, החל מנמלים ומקקים ובעלי חיים גדולים עוד יותר כמו עכברים או חולדות. מזיקים אלה לא רק גורמים נזק לרכושכם אלא גם יכולים להפיץ מחלות ולגרום למחלות אצל האנשים המתגוררים בבניין.

5. פגיעה באיכות אוויר

רטיבות יכולה גם להוביל לאיכות אוויר ירודה כתוצאה מגידול נבגי עובש ואלרגנים אחרים. זה יכול לגרום לבעיות נשימה, כמו גם לגירויים בעור ותגובות אלרגיות.

 

6. עלייה בחשבונות החשמל עקב רטיבות 

נוכחות הרטיבות יכולה גם להוביל לעלייה בחשבונות החשמל שלכם. הסיבה לכך היא שהרטיבות משפיעה על היעילות של מערכות החימום והקירור, מה שמוביל לשימוש רב יותר באנרגיה על מנת להשיג את הטמפרטורה הרצויה.

ז. ריקבון עץ או ריקבון ברצפות העץ 

אם הרטיבות לא מטופלת זמן רב מדי, היא עלולה לגרום לריקבון ברצפות עץ. זה יכול להיות מסוכן במיוחד אם רצפת המשנה עשויה גם ביא מעץ מכיוון שזה יכול להחליש את השלמות המבנית של הבניין עצמו.

8. שינוי צבע חומר הריצוף

רטיבות יכולה גם לגרום לשינוי צבע בחומר הריצוף, מה שמוביל למראה פחות אסתטי. זה יכול להיות מזיק במיוחד אם יש לכם חומרי ריצוף יקרים המותקנים בבית או בעסק שלכם.

סופר דריי: הפתרון לכל רטיבות

חווים רטיבות מתחת לריצוף? צרו קשר איתנו קשר לקבלת פיתרון. אנו מציעים דרכים אפקטיביות שיעזרו לכם למנוע נזק נוסף ולהפחית את השפעות הרטיבות. 

 

Super Dry הפיתרון המושלם לשאיבת מים כלואים, ייבוש חול רטוב ושמירה על רצפות יבשות, בטוחות ובריאות! צרו קשר עוד היום ותנו לנו לעזור לכם להגן על הבית או העסק שלכם מפני סכנות שהרטיבות.

סיכום

נקיטת צעדים למניעת התרחשות הרטיבות מלכתחילה היא הדרך הטובה ביותר להימנע מכל אחד מהנושאים הללו. איטום נכון של הריצוף ובדיקת סימני רטיבות באופן קבוע יכולים לעזור לכם להבטיח שלא תיתקלו באף אחת מהבעיות הללו ברצפות שלכם.

 

עם זאת, אם אתם מוצאים את עצמכם מתמודדים עם מצב רטיבות, פנייה לאיש מקצוע שיעזור לכם לפתור אותה היא האפשרות הבטוחה ביותר. אנשי מקצוע יכולים לספק את הייעוץ והפתרונות הדרושים שיעזרו לכם לשמור על בטיחות הריצוף שלכם לאורך שנים.

 

Call Now Button דילוג לתוכן