רטיבות מעל הפנלים

ניתן לפתור את בעיית הרטיבות מעל הפנלים בשיחת ייעוץ 050-5261199
מעוניינים בייעוץ מקצועי?
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם
הסיפור שלנו

חברת סופר דריי מתמחה בייבוש ובאידוי רטיבות תחת הריצוף (קרמיקה, אריחים, שיש, חול, חצץ), בטכנולוגיה מתקדמת וירוקה, ללא פירוק או חימום הרצפה, וללא פינוי תכולת הדירה והדיירים. לסופר דריי ניסיון רב בייבוש תת רצפתי החל מהשירות ועד לביצוע העבודה.חברת סופר דריי מתמחה בייבוש ובאידוי רטיבות תחת הריצוף (קרמיקה, אריחים, שיש, חול, חצץ), בטכנולוגיה מתקדמת וירוקה, ללא פירוק או חימום הרצפה, וללא פינוי תכולת הדירה והדיירים. לסופר דריי ניסיון רב בייבוש תת רצפתי החל מהשירות ועד לביצוע העבודה.

מדוע אסור לחכות עם תיקון רטיבות מעל הפנלים?

מי כבר מסתכל מה קורה מעל לפנלים? זוהי בוודאי משפט ששמעתם לא פעם ולא פעמיים. זוהי אולי הסיבה שבגללה אנשים מתמהמהים ולא מבצעים תיקון של רטיבות באזור הזה. אך יש כמה סיבות שאמורות לשכנע אתכם לטפל בצורה מהירה ואפקטיבית ברטיבות שכזאת. אם אתם מאלה שמתמהמהים, אנו מציעים לכם לקרוא את המאמר. כאן תוכלו לקרוא את כל הסיבות שישכנעו אתכם להתמודד עם הבעיה במהירות.

רטיבות מורידה את ערך הדירה

זה לא באמת משנה היכן מופיעה הרטיבות, היא פוגעת בערך של הדירה. גם רטיבות מעל הפנלים תפגע בצורה מסוימת בשווי של הדירה שלכם. כך שאם תרצו למכור אותה, יהיה עליכם להסתפק בסכום מופחת מהסכום שאותו הייתם יכולים לקבל. ברגע שהפגיעה מגיעה לכיס שלכם, עליכם לבצע חישוב מסלול מחדש ולחשוב האם זה שווה. הרי בסוף לא מדובר כאן על סכומים זניחים, מדובר על סכומים יחסית גבוהים.

במצבים חמורים רטיבות פוגעת בבריאות

אין כאן רק עניין של שווי הדירה, שהוא עניין שפחות אמור להדאיג אתכם. בחלק מהמקרים רטיבות מעל הפנלים עלולה גם לגרום לפגיעה בבריאות. בני משפחה וחברים שמגיעים לדירה יכולים לנשום את הפטריות ואת החיידקים. מהסיבה הזאת מוטב לטפל בה במהירות על מנת שהיא לא תופיע בכל פינה. ככל שהרטיבות תהיה יותר שכיחה, כך הסיכון עבור מי שנמצא בדירה רק הולך וגדל. השאיפה שלכם צריך להיות לשלוט ברטיבות, ולמנוע ממנה להתפשט עד כמה שזה אפשרי.

הרטיבות פוגעת בפנלים עצמם

אתם בוודאי לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו תצטרכו להחליף את הפנלים בבית. הרטיבות עשויה לפגוע במידה מסוימת בהם, ולהביא לכך שתצטרכו להחליף אותם. על ידי טיפול מהיר תוכלו למנוע את הפגיעה הקשה, ויהיה לכם מה לעשות בנידון. אנו מציעים לכם לנסות למצוא את איש המקצוע הנכון שיספק לכם את השירות הרצוי. זה יחסוך לכם לא מעט כסף שאותו תשלמו על תיקון הפנלים ועל החלפתם. שווה לכם להשקיע את הכסף על תיקון וטיפול ברטיבות עצמה.

רטיבות בקיר גורם לקילוף צבע לבן
לייעוץ עם מומחה חייג
מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם