ייבוש מצע סומסום

צריכים לבצע ייבוש מצע סומסום? חייגו 050-5261199
מעוניינים בייעוץ מקצועי?
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם
הסיפור שלנו

חברת סופר דריי מתמחה בייבוש ובאידוי רטיבות תחת הריצוף (קרמיקה, אריחים, שיש, חול, חצץ), בטכנולוגיה מתקדמת וירוקה, ללא פירוק או חימום הרצפה, וללא פינוי תכולת הדירה והדיירים. לסופר דריי ניסיון רב בייבוש תת רצפתי החל מהשירות ועד לביצוע העבודה.חברת סופר דריי מתמחה בייבוש ובאידוי רטיבות תחת הריצוף (קרמיקה, אריחים, שיש, חול, חצץ), בטכנולוגיה מתקדמת וירוקה, ללא פירוק או חימום הרצפה, וללא פינוי תכולת הדירה והדיירים. לסופר דריי ניסיון רב בייבוש תת רצפתי החל מהשירות ועד לביצוע העבודה.

ייבוש מצע סומסום – מה זה בכלל אומר? 


האם אתם יודעים כי מתחת לריצוף של הבית מסתתרות להן אבנים קטנות? האבנים הקטנות האלה נקראות סומסום בשל היותן קטנות כל כך. האבנים הללו משמשות בתור המצע שעליו ניתן יהיה להלביש את הריצוף. אך כאשר ישנה נזילה או הצפה, המצע עשוי לספוח אליו את כל המים. במקרה כזה ישנו צורך לבצע ייבוש מצע סומסום על מנת להחזיר את המצב לקדמותו. המצע הוא הבסיס של הריצוף, ולכן לא מומלץ שהוא יהיה רטוב ולח.

מדוע אסור להתמהמה עם הייבוש?

יכולות להיות לא מעט סכנות שיבואו לידיי ביטוי כאשר המצע יהיה רטוב. יש כאלה שחושבים כי אפשר לעבור על כך לסדר היום, אך המציאות תהיה שונה. כאשר המצע יהיה רטוב, הריצוף עצמו עשוי להיהרס במהירות. כך שתמצאו את עצמכם בסיטואציה שבה תצטרכו להחליף את הריצוף כולו. סיבה נוספת לא להתמהמה עם הייבוש של המצע היא שבשלב מסוים עלול לצוץ עובש ועלולות להופיע פטריות.

האם ניתן לייבש מצע סומסום באופן עצמאי?

זוהי שאלה שחוזרת על עצמה לא פעם. אנשים רוצים לקחת את האחריות על הכתפיים שלהם. אך חשוב להדגיש כי ייבוש מצע סומסום זוהי לא משימה כל כך קלה. לא רק שהיא צריכה להתבצע באופן מקצועי, היא מחייבת אתכם להשתמש בציוד מתקדם. כך שגם אם יהיה בכם המון רצון טוב, אתם תמצאו את עצמכם מדשדשים במקום. מוטב כי את האחריות תפקידו בידיים הבטוחות של חברה מקצועית. חברה אשר מתמקצעת בייבוש של מצע סומסום ועוד מצעים שונים ומגוונים.

איך כדאי לבצע ייבוש סומסום?

יכול להיות כי שמעתם על כל מיני שיטות אפשריות לייבוש סומסום. אך השיטה הכי טובה היא פשוט לקדוח חור קטן במקום שלא גלוי לעין. את החור עושים כמובן בריצוף על מנת להגיע אל המצע עצמו. לאחר שעושים חור מספיק עמוק, ניתן להחדיר שואב מיוחד שישאב את המים. כעבור זמן קצר תוכלו לראות איך הלחות יורדת באופן ניכר. לאחר שרמת הלחות מגיעה אל הרמה הרצויה, ניתן לחזור אל השגרה.

ייבוש סומסום על ידי צינור בבית
לייעוץ עם מומחה חייג
מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם