רטיבות תת רצפתית

בעיות רטיבות ? התקשרו עוד היום 050-5261199
מעוניינים בייעוץ מקצועי?
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם
הסיפור שלנו

חברת סופר דריי מתמחה בייבוש ובאידוי רטיבות תחת הריצוף (קרמיקה, אריחים, שיש, חול, חצץ), בטכנולוגיה מתקדמת וירוקה, ללא פירוק או חימום הרצפה, וללא פינוי תכולת הדירה והדיירים. לסופר דריי ניסיון רב בייבוש תת רצפתי החל מהשירות ועד לביצוע העבודה.חברת סופר דריי מתמחה בייבוש ובאידוי רטיבות תחת הריצוף (קרמיקה, אריחים, שיש, חול, חצץ), בטכנולוגיה מתקדמת וירוקה, ללא פירוק או חימום הרצפה, וללא פינוי תכולת הדירה והדיירים. לסופר דריי ניסיון רב בייבוש תת רצפתי החל מהשירות ועד לביצוע העבודה.

איך ניתן לאתר ולמנוע רטיבות תת רצפתית?

הדירה שלנו היא המקום שבו אתם מבלים את רוב שעות היממה. כל תקלה קטנה יכולה בצורה כזאת או אחרת לשבש את שגרת החיים. זה עוד כלום כאשר הכוונה היא לתקלות הקשורות למערכת האינסטלציה. פיצוץ של הצינור או הצפה של הדירה עלולה לשנות את כל שגרת החיים. יצא לכם להתמודד לאחרונה עם בעיית אינסטלציה מסוימת? קחו בחשבון כי אינכם יכולים לנוח על זרי הדפנה .למען הסר ספק, רטיבות תת רצפתית היא רטיבות שנוצרת לאחר הצפה או בעיית אינסטלציה מסוימת. עליכם להכיר אותה על מנת שתוכלו למנוע ממנה לעשות צרות.

כיצד נגרמת הרטיבות הזאת?

לא צריך להיות איש מקצוע מדופלם על מנת להבין כיצד נוצרת רטיבות כזאת. לרוב היא מגיעה כאשר מסיבה מסוימת חודרים מים אל מתחת לריצוף של הדירה. המים שחודרים מתחת לריצוף נשארים כלואים, אך עלולים להביא לא מעט בלגן. אם לא תטפלו בהם, הרטיבות הקטנה יכולה להיות הרסנית מאוד. לא מעט אנשים יכולים לספר לכם כמה נזק נגרם כתוצאה מהרטיבות הזאת.

האם ניתן למנוע מהרטיבות להופיע?

אין תשובה חד משמעית לשאלה הזאת. יש כל מיני מקרים שבהם הרטיבות מופיעה ללא כל הכנה מוקדמת. כלומר אתם תגלו את הרטיבות, ולא תדעו מדוע היא הופיעה. מהסיבה הזאת חובה תמיד להיות עם היד על הדופק בהקשר הספציפי הזה. היווצרות של רטיבות תת רצפתית יכולה להימנע על ידי בדיקה תקופתית של אינסטלטור. בנוסף תוכלו להיות תמיד בבקרה, ולא להתעלם מסימנים שונים שאמורים להדליק נורה אדומה. יש כל מיני סימנים שבין היתר אמורים להעיד על הימצאות של רטיבות ממש מתחת לפני השטח.

מהם הסימנים שאמורים להיות חשודים?

כל מיני סימנים שונים על המרצפות של הבית יכולים להעיד על רטיבות. בנוסף סימנים שונים על הקירות של הבית גם הם מעידים על הימצאותה של רטיבות. יש לכם אפשרות לשים לב לכל סימן שלא אמור להיות במקום שלו. סימנים על הקירות או על הרצפה לא מופיעים ללא סיבה מוצדקת. לרוב הסימנים הללו מגיעים בגלל שישנה רטיבות, והמים הם אלה שמשאירים את הסימן.

יבוש תת רצפתי על ידי מכשיר
לייעוץ עם מומחה חייג
מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם