איתור רטיבות בקיר

לאיתור רטיבות בקיר השאירו פנייה ונחזור מידית!
מעוניינים בייעוץ מקצועי?
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם
הסיפור שלנו

חברת סופר דריי מתמחה בייבוש ובאידוי רטיבות תחת הריצוף (קרמיקה, אריחים, שיש, חול, חצץ), בטכנולוגיה מתקדמת וירוקה, ללא פירוק או חימום הרצפה, וללא פינוי תכולת הדירה והדיירים. לסופר דריי ניסיון רב בייבוש תת רצפתי החל מהשירות ועד לביצוע העבודה.חברת סופר דריי מתמחה בייבוש ובאידוי רטיבות תחת הריצוף (קרמיקה, אריחים, שיש, חול, חצץ), בטכנולוגיה מתקדמת וירוקה, ללא פירוק או חימום הרצפה, וללא פינוי תכולת הדירה והדיירים. לסופר דריי ניסיון רב בייבוש תת רצפתי החל מהשירות ועד לביצוע העבודה.

למה לבצע איתור רטיבות בקיר באמצעות מצלמה תרמית?

שוב פעם אתם מגלים סימני רטיבות על הקיר? בוודאי אתם כבר מבינים כי הם לא מופיעים סתם כך. אמורה להיות סיבה שבגללה הופיעו פתאום סימנים מוזרים על הקיר. לרוב הסימנים הללו מעידים על הימצאותה של נזילה. הנזילה יכולה להיות קטנה או גדולה, אך למען האמת זה לא אמור להעסיק אתכם. הכי חשוב מבחינתכם זה לאתר את הנזילה ולהעלים את סימני הרטיבות. מדוע כדאי לכם לבצע את המשימה הזאת באמצעותה של מצלמה תרמית?

איתור ממוקד של מקור הנזילה

על מנת שתוכלו להעלים את הרטיבות, יהיה עליכם לאתר את מקור הנזילה. לא פעם כאשר אינסטלטור לא מאתר את מקור הנזילה, הרטיבות חוזרת על עצמה שוב ושוב. איתור רטיבות בקיר על ידי מצלמה תרמית מאפשרת לאתר את מקור הנזילה. כלומר לא תצטרכו לקחת סיכונים, ולא תצטרכו להתמודד שוב עם רטיבויות בעתיד הנראה לעין.

אין נזק במהלך העבודה עצמה

בעבר פעולת איתור של רטיבות בקירות השונים בבית הייתה מגיעה עם נזק רב. המשמעות היא שאחרי שהיו מאתרים את סיבת הרטיבות, היה צריך לתקן את כל הקירות בבית. כיום בזכות הטכנולוגיה המתקדמת זוהי לא המציאות שבה אתם חיים. תוכלו לאתר את הרטיבות על ידי מצלמה תרמית מבלי להסב נזק לקיר. הבדיקה עצמה מתבצעת מבעד לקירות, ולא אמור להיות הרס בשום צורה שהיא. כך לאחר הסריקה תוכלו לחזור לשגרה רגילה ללא הפרעות וללא עיכובים.

עלויות כספיות משתלמות במיוחד

כדאי לכם מאוד שלא לשמוע על ההוצאות הכספיות שעלולות להגיע כתוצאה מהרטיבות. הרטיבות עצמה עלולה להרוס את הקירות, ולהביא להוצאות כספיות משמעותיות. לפיכך איתור רטיבות בקיר על ידי מצלמה תרמית הופכת להיות מאוד משתלמת. היא מאפשרת לכם לאתר את הרטיבות ואת הסיבה להימצאותה בתקציב שפוי. לאחר מכן תצטרכו לבצע תיקון, שגם הוא לא אמור לעלות יותר מידיי. כך תוכלו לחסוך מאות שקלים, שאותם תוכלו להשקיע במקומות אחרים. העלות של איתור רטיבות אמורה לנוע בין 300 ₪ עד 500 ₪ לרוב.

מה גורם לרטיבות בקירות המבנה?

ישנם סיבות שונות להצטברות רטיבות בקירות הבניין. הגורמים כוללים נזילות מים ממערכות אינסטלציה, עיבוי עקב בידוד לקוי ולחות עקב לחות גבוהה במבנה. להלן הסיבות העיקריות:

דליפות מי גשמים:

אחת הסיבות הנפוצות ביותר לרטיבות בקירות היא נזילת מי גשם. כאשר המרזבים נסתמים או נפגעים, מי הגשמים עלולים לזרום לאורך צד הבניין ולחלחל מבעד הסדקים בתשתית המבנה. לאחר שהמים מחלחלים פנימה, המים עלולים לגרום לנזק חמור למבנה וכן ליצור סביבה אידיאלית לצמיחת עובש.

בנוסף לדליפות מי גשמים, אוורור לקוי יכול גם לתרום ללחות בקירות. מכשירי אדים ותנורים לבישול משחררים אדי מים לאוויר, מה שיכול להוביל להתעבות על גבי משטחים קרים כמו קירות. על מנת למנוע הצטברות לחות, חשוב לנקות ולתחזק באופן קבוע פתחי אוורור, ארובות ופתחי אוורור אחרים. בנוסף, שימוש במסיר לחות יכול לעזור לשמור על אוויר פנימי יבש ולמנוע היווצרות עיבוי על הקירות.

צינורות מים דולפים או מתפוצצים:

סיבה שכיחה נוספת לרטיבות בקירות היא נזילה או התפוצצות צנרת מים. עם הזמן, חומר האיטום סביב צינורות המים עלול להתקלקל ולאפשר לכמויות קטנות של מים לברוח. אם הנזילה לא מטופלת, היא עלולה לגרום לנזק משמעותי למבנה הבניין וכן לקדם צמיחת עובש. כדי להימנע מבעיות מסוג זה, חשוב לבדוק צנרת מים באופן קבוע ולתקן כל נזילות באופן מיידי.

ישנם מצבים בהם יהיה קשה לזהות את המקור לבעיית רטיבות. במקרים כאלו, שימוש בגלאי נזילות יכול לעזור לאתר את המיקום המדויק של הבעיה ולקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר לפתרון. גלאי נזילות הם מכשירים מיוחדים המזהים רטיבות בקירות או במשטחים אחרים. הם משמשים לעתים קרובות כדי לזהות נזקי מים נסתרים מאחורי קירות, מתחת לרצפות ובתקרות.

מקורות לחות בתוך הבית:

בנוסף למקורות חיצוניים, רטיבות יכולה להצטבר במבנה גם בגלל מקורות פנימיים כמו מקלחות, אמבטיות ומכשירי אדים. כדי להפחית את כמות הלחות בתוך המבנה, חשוב להשתמש במאווררי פליטה בעת מקלחת או רחצה, לפתוח חלונות לאוורור ולשמור על רמות לחות נמוכות באמצעות מסיר לחות או מזגנים.

נזילת מים בעקבות נזילה מהגג:

במקרים מסוימים, רטיבות בקירות יכולה להיגרם כתוצאה מנזילה מהגג. אם נותנים למים לחלחל דרך סדקים או חורים בגג ואל עליית הגג, הם יכולים בסופו של דבר למצוא את דרכם לחלקים אחרים של הבניין כמו קירות. כדי למנוע בעיה מסוג זה, חשוב לבצע בדיקה שוטפת ולתחזק גגות עבור כל סימני נזק.

גידול עובש

שימו לב, בעיה נפוצה הקשורה לרטיבות בקירות היא צמיחת עובש. עובש משגשג בסביבה לחה וחשוכה ויכול להתפשט במהירות ברחבי הבניין אם לא מטפלים בו בזמן. כדי למנוע צמיחת עובש, חשוב לזהות ולתקן כל מקורות רטיבות בקירות המבנה בהקדם האפשרי.

כדי לאתר את הבעיות הללו, יש צורך באנשי מקצוע. Super Dry מספקת שירות איתור נזילות עבור בנייני מסחר ומגורים כאחד. אנו משתמשים בכלים מתקדמים שנועדו לזהות רטיבות וכן כל סימן של דליפת מים דרך צינורות או קירות. עם צוות המקצוענים המנוסים שלנו, נוכל לזהות ולטפל במהירות בכל בעיה במערכת המים של הבניין שלכם.

שירותי איתור נזילות של סופר דריי:

לצוות שלנו יש את הניסיון המידע לטפל במקרים פשוטים ומורכבים של רטיבות בקירות. בין אם אתם זקוקים לגלאי נזילות לאיתור נזילות מי גשמים, צנרת שהתפוצצה או מקורות פנימיים, אנחנו כאן כדי לעזור. הצוות שלנו משתמש בטכנולוגיה ובציוד מתקדם ביותר על מנת לאתר במהירות ובדייקנות את מקור הרטיבות ולהמליץ על פתרון יעיל.

 

צרו קשר עוד היום: 050-5261199

רטיבות בקיר גורם לקילוף צבע לבן
לייעוץ עם מומחה חייג
מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם