ייבוש קירות רטובים

לקבלת הצעת מחיר לייבוש קירות רטובים השאירו פרטים
מעוניינים בייעוץ מקצועי?
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם
הסיפור שלנו

חברת סופר דריי מתמחה בייבוש ובאידוי רטיבות תחת הריצוף (קרמיקה, אריחים, שיש, חול, חצץ), בטכנולוגיה מתקדמת וירוקה, ללא פירוק או חימום הרצפה, וללא פינוי תכולת הדירה והדיירים. לסופר דריי ניסיון רב בייבוש תת רצפתי החל מהשירות ועד לביצוע העבודה.חברת סופר דריי מתמחה בייבוש ובאידוי רטיבות תחת הריצוף (קרמיקה, אריחים, שיש, חול, חצץ), בטכנולוגיה מתקדמת וירוקה, ללא פירוק או חימום הרצפה, וללא פינוי תכולת הדירה והדיירים. לסופר דריי ניסיון רב בייבוש תת רצפתי החל מהשירות ועד לביצוע העבודה.

ייבוש קירות רטובים – כך תעלימו את הסימנים מהקירות


אף אחד לא אוהב לראות סימני רטיבות על הקירות. קירות רטובים הם סימן לכך שככל הנראה משהו חמור מתרחש מתחת לפני השטח. אם לא תדעו מה לעשות כאשר רואים סימני רטיבות על הקיר, הבעיה יכולה רק להחמיר. פתאום תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם מאבדים שליטה. אז כיצד מבצעים ייבוש קירות רטובים, ואיך מחזירים את הקיר למראה הרגיל שלו? את התשובות לשאלה הזאת תוכלו לקבל במאמר הבא שנכתב בדיוק מהסיבה הזאת.

מה יכול לגרום לסימני רטיבות על הקיר?

יכולים להיות גורמים שונים שיביאו אתכם למצב שבו תראו סימני רטיבות על הקיר. מבלי להבין את הסיבה המרכזית, יהיה לכם קשה להבין מדוע זה קרה. סימני רטיבות על הקיר לרוב מופיעים בגלל הימצאותה של נזילה מאחורי הקיר. אך בנוסף לכך זוהי יכולה להיות בעיית איטום שהביאה לכך שהמים יחדרו אל תוך הקיר. יהיה עליכם להבין בדיוק מהי הסיבה שבגללה הגעתם למצב הזה.

חשיבות הטיפול בקירות רטובים

לא סתם אנשים משקיעים לא מעט כסף על ייבוש קירות רטובים באופן מקצועי. סימני רטיבות על הקיר קודם כל גורמים לכך שהדירה תראה פחות טוב. בתור מי שמתגוררים בתוך הדירה, זה בוודאי מפריע לכם בכל פעם מחדש. הסימנים השונים על הקירות מורידים את הערך של הדירה, וימנעו מכם למכור אותה. תזכרו כי כל עוד לא תטפלו באותה בעיית רטיבות המצב עשוי רק להחמיר. המצב לא יכול להסתדר אם לא תעשו אף פעולה.

ייבוש קירות עם מכשור מתקדם

על מנת שיהיה ניתן לייבש את הקירות ישנו צורך להשתמש בציוד מתקדם. הציוד המתקדם נועד על מנת לטפל בשורש הבעיה ולהעלים את הרטיבות לצמיתות. רק אחרי שהרטיבות נעלמה והבעיה נפתרה, תוכלו לתקן את הקיר. אל תתקנו את הקיר עד שהרטיבות עצמה לא תוקנה מהבסיס שלה. אם לא תחכו בסבלנות, תמצאו את עצמכם חוזרים בדיוק לאותו המצב. פתאום תבינו כי הבעיה היא משמעותית פי כמה ממה שהיה נדמה לכם ממש בתחילת הדרך. הזמינו חברה מקצועית שתדריך אתכם בדיוק איך עושים זאת.

ייבוש סומסום על ידי צינור בבית
לייעוץ עם מומחה חייג
מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם