לייעוץ עם מומחה חייג

050-5261199

סופר-דריי-לוגו

איך לשמור על ריצוף חדש?

מזל טוב! התקנתם זה עתה את הרצפות החדשות שלכם. עכשיו אף אחד לא יכול להאשים אותך בכך שאתם רוצים להשאיר עם המראה החדש לאורך זמן רב ככל האפשר! להלן 10 טיפים לשמירה על רצפות הבית לשנים הבאות.

הניחו מחצלות בכל הכניסות.

לכלוך ופסולת יכולים לכלכך את כל סוגי הריצוף. וודאו שכולם מנגבים את הרגליים כאשר הם נכנסים לביתכם. עדיף שתורידו את הנעליים כשאתם נכנסים פנימה, במיוחד אם אתם לובשים סוליות או עקבים גבוהים, מכיוון שהם יכולים לגרום לשקעים או לפגוע בסוגים מסוימים של רצפות.

במקרה חירום, התקשרו לאנשי המקצוע

דליפה מתחת לרצפה, עובש או טחב או נזק למים, עדיף להזמין את אנשי המקצוע לעזרה. הם יוכלו לעזור לכם עם ייבוש מצע סומסום, שאיבת מים מתחת לריצוף ועוד שירותים שנועדו להחזיר את הרצפות למצבם המקורי.

הכוס נשפכה? נקו מיד!

לא משנה כמה אתם נזהרים, תאונות קורות. אם החלב של הקפה נשפך, שייק חלבון או כל נוזל אחר, הקפידו לנקות את הנוזל במהירות ובצורה נכונה עם חומרי הניקוי המתאימים לסוג הרצפות שלכם.

תנו יותר תשומת לב לאזורים עם תנועה גבוהה.

אזורי תנועה גבוהים כמו כניסות, חדרי מגורים ומסדרונות ידרשו ניקוי תכוף יותר מכיוון שאזורים אלו נוטים להיות מלוכלכים יותר.

שאבו אבק באופן קבוע

שאיבת אבק קבועה חיונית לשמירה על הרצפות. שאיבת אבק מסייעת בהסרת אבק, לכלוך, שיער של חיות מחמד ופסולת אחרת שעלולה לגרום לשריטות או לפגוע במשטח הרצפות שלכם.

הימנעו מכימיקלים קשים בעת תחזוקת רצפות חדשות

בעת ניקוי הרצפות, הקפידו להימנע מכימיקלים קשים כמו אקונומיקה, חומץ ומנקים שוחקים אחרים. חומרים אלו יכולים לפגוע בגימור הרצפות שלכם ולפגוע בשכבת המגן המסייעת להם להיראות חדשים.

הניחו מגני רצפה תחת רהיטים

שימוש בכריות או בחלקים אחרים של מגנים מתחת לרהיטים יכול מאוד לעזור להגן על הרצפות שלכם מפני שריטות של רהיטים. הקפידו להחליף את הכריות או החלקים כל כמה חודשים להגנה מרבית.

הימנע מגרירת חפצים כבדים על הרצפה

יש להרים פריטים כבדי משקל כמו מקררים, ספות, שולחנות ופסנתרים במקום להיגרר איתם על גבי הרצפה כדי להימנע מפגיעה או גירוד של פני הרצפות שלכם.

קרינת UV

חלק מהמשטחים, כמו עץ ​​קשיח וויניל יוקרתי, עלולים לדהות מחשיפה ממושכת לשמש. אם הרצפות החדשות שלכם נמצאות באזור שמקבל הרבה אור שמש ישיר, הקפידו לסגור את הווילונות או התריסים במהלך היום כאשר החשיפה לשמש היא הגבוהה ביותר. אתם יכולים גם להשתמש בשטיחים באזור כדי לסייע במניעת דהייה, או לבחור אפשרויות ריצוף עמידות בפני קרינת UV, כגון למינציה.

מה לעשות במידה ויש נזקי מים?

במקרה של נזקי מים או כל מצב חירום אחר, עדיף להזמין איש מקצוע לעזרה. אנשי מקצוע יכולים להעריך את הנזק ולהמליץ ​​על דרך הפעולה הטובה ביותר לתיקון הרצפות שלכם. לעוד מידע בדקו את האתר שלנו.

סופר דריי

אנו מגיעים עם ניסיון רב שנים בייבוש תת רצפתי ובאידוי רטיבות תחת הריצוף. סופר דריי מתמקדת בפתרונות שונים המושתתים על טכנולוגיה ירוקה. כל העבודות שלנו מבוצעות מבלי לפרק את הרצפה, ומבלי לפנות את הדיירים. צרו איתנו קשר לעוד פרטים.

סיכום

עקבו אחר הטיפים הבאים, ותהיו בדרך הנכונה לשמור על מראה רענן לרצפות שלכם למשך שנים רבות. וכשמגיע הזמן לרענון, צוות המקצוענים המיומנים שלנו יכול לעזור לכם! צרו קשר עוד היום ותנו לנו לדאוג לכל צרכי הריצוף שלכם.

 

Call Now Button דילוג לתוכן