לייעוץ עם מומחה חייג

050-5261199

סופר-דריי-לוגו

איך להפחית את הלחות בחדר האמבטיה

אם שמתם לב לעודף לחות או אפילו עובש בחדר האמבטיה שלכם, אתם לא לבד. השילוב של חום ולחות יוצר את הסביבה המושלמת לצמיחת עובש וטחב. למרבה המזל, יש כמה דברים שאתם כבר יכולים לעשות כדי לעזור להפחית את הלחות בחדר האמבטיה שלכם, כך שתוכלו למנוע עובש וטחב בחדר האמבטיה.

1. שימוש במאווררים

אחת הדרכים הטובות ביותר להפחית את הלחות בחדר האמבטיה שלכם היא להשתמש במאווררים. זה יעזור להסיר את האוויר החם והלח מחדר האמבטיה במהירות, כך שלא יהיה לו סיכוי להתיישב וליצור עיבוי על משטחים כמו המראה או דלת המקלחת. הקפידו להפעיל את המאוורר לפחות 20 דקות לאחר כל מקלחת או אמבטיה כדי לתת לו מספיק זמן לעשות את עבודתו.

2. נגבו משטחים רטובים

אם אין לכם מאווררים או אם אתם שוכחים להשתמש בו לפעמים (כולנו היינו שם), הקפידו לנגב משטחים רטובים בחדר האמבטיה ברגע שהם מתייבשים. זה כולל דברים כמו דלת המקלחת, כיור, משטחים ושירותים. המנעו מטיפות מים או מים עומדים על משטחים, זה רק יגדיל את הלחות בחדר האמבטיה שלכם.

3. שמרו על הדלת סגורה

דרך מהירה וקלה נוספת להגביל את כמות הלחות בחדר האמבטיה שלכם היא פשוט לשמור את הדלת סגורה כאשר אינכם משתמשים בה. זה יעזור למנוע זרימת אוויר לח בכל שאר הבית ובסופו של דבר יגן על פוטנציאל גדילה של עובש וטחב.

4. השתמשו במסיר לחות

אם אתם מגלים רטיבות מעל הפנלים או שחדר האמבטיה שלכם עדיין מרגיש מעט לח למרות ביצוע הצעדים שלעיל, מומלץ לשקול להשתמש במסיר לחות. זה יכול לעזור להסיר כל לחות מתמשכת באוויר ויכול לגרום לחדר האמבטיה שלכם להרגיש הרבה יותר נוח. רק הקפידו לרוקן את מסיר הלחות באופן קבוע כדי שיוכל להמשיך לעשות את עבודתו ביעילות.

5. להכניס קצת אוויר

בנוסף לשימוש במסיר לחות, ייתכן שתרצו לפתוח חלון או שניים בחדר האמבטיה שלכם כדי לעזור לשפר את זרימת האוויר. זה יכול לעזור להסיר ריחות עבשים וגם יאפשר לכל עודפי הלחות לברוח. רק הקפידו לסגור את החלונות כשתסיימו להתקלח או להתרחץ כך שלאוויר הלח אין סיכוי לזרום בכל שאר הבית שלכם.

 

ממה כדאי להימנע?

 אין לתלות מגבות רטובות על ווים או מעל דלתות. למרות שזה עשוי להיות מפתה פשוט לתלות את המגבת הרטובה שלכם על וו או מעל הדלת לייבוש, זה למעשה יכול לתרום לבעיית הלחות בחדר האמבטיה. המגבת הלחה תשחרר לחות לאוויר, מה שרק יחמיר את המצב.

 

 

דבר נוסף. אל תשאירו את המים במקלחת פועלים הרבה זמן. זה אולי מרגיש טוב לעמוד במקלחת אדים, אבל זה יכול למעשה להוסיף הרבה לחות נוספת לחדר האמבטיה שלכם. אז הקפידו לכבות את המים כאשר אתם לא משתמשים בהם.

 

שמים סוף לרטיבות!

בין אם אתם צריכים שירות ייבוש רטיבות תת רצפתית, טיפול ברטיבות מעל הפנלים או טיפול בעובש. סופר דריי הם הפתרון מספר אחת שלכם לכל דבר רטוב. עם למעלה מ-9 שנות ניסיון, ל-Super Dry יש את הידע והמומחיות לבצע את העבודה במהירות וביעילות. צרו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר!

 

סיכום:

יותר מדי לחות בחדר האמבטיה עלולה להוביל לכל מיני בעיות כמו עובש, טחב וריחות לא נעימים. אם שמתם לב לאחת מהבעיות האלו בחדר האמבטיה שלכם, נסו לעקוב אחר העצות כדי לעזור להפחית את הלחות ולהשיג את השליטה בחזרה. יש לכם טיפים נוספים להפחתת הלחות בחדר האמבטיה? שתפו אותם איתנו בתגובות!

Call Now Button דילוג לתוכן