לייעוץ עם מומחה חייג

050-5261199

סופר-דריי-לוגו

עובש בקירות: מה צריך לדעת?

עובש בקירות יכול להיות בעיה רצינית. אם אתם רואים סימני עובש, חשוב לפעול מיד. מאמר זה, נדון במה שאתה צריך לדעת על עובש בקירות. נעסוק בנושאים כמו כיצד לזהות עובש, כיצד להסיר עובש וכיצד למנוע עובש לצמוח בעתיד.

 

מהו עובש ומהן הסכנות בחשיפה לעובש

עובש הוא סוג של פטרייה שצומחת על פני הקירות, בדרך כלל בסביבות לחות או לחות. זה מתפשט במהירות ועלול להפוך למפגע רציני אם הוא נחשף לרמות גבוהות של לחות או לחות. חשיפה לעובש עלולה לגרום למגוון בעיות בריאותיות, כולל גירוי בדרכי הנשימה, זיהומים ואפילו סרטן. אם אתם חושדים שאתם או מישהו בבית שלכם נחשפתם לעובש, חשוב לפנות מיד לטיפול רפואי ולנקוט בצעדים למניעת צמיחה נוספת של עובש. זה יכול לכלול ניקוי כל כתמי עובש גלויים עם חומר ניקוי או אקונומיקה ותיקון כל נזקי מים שאולי גרם לצמיחה מלכתחילה. עם זאת, עם מניעה וטיפול נכונים, אתה יכול לעזור לשמור על עצמך מפני הסכנות של חשיפה לעובש.

איך לזהות עובש בבית

ישנם סוגים רבים ושונים של עובש שיכולים לצמוח בתוך הבתים שלנו: עובש ברצפה, עובש בקירות ועוד. וזה יכול להיות קשה לדעת מתי אתה מתמודד עם בעיה. עם זאת, ישנם כמה סימנים מעידים שיכולים לתת לך אינדיקציה שאולי יש לך בעיה עם עובש בבית שלך. בתור התחלה, חפש כתמים לבנים או אפורים על הקירות או הריצוף שלך. אם החומר מרגיש לח או בעל מרקם פרוותי, זה לרוב סימן לצמיחת עובש מוגזמת. בנוסף, אם אתה מבחין בריחות חזקים בבית שלך או חווים בעיות בריאותיות חוזרות כמו הצטננות או אלרגיות, זה יכול להיות סימן לבעיית צמיחת עובש. בסופו של דבר, הדרך הטובה ביותר לזהות בעיות עובש פוטנציאליות היא לבצע ניקוי קבוע ולבדוק את כל המשטחים שעלולים להיות מושפעים. על ידי ביצוע העצות הפשוטות הללו, תוכל להבטיח שהבית שלך יישאר נקי מצמיחת עובש מזיקה.

כיצד להסיר עובש מהבית שלך

בעוד שקיימים מוצרים מסחריים רבים להסרת עובש, אתה יכול גם להסיר עובש בעצמך באמצעות חפצי בית פשוטים. כדי להסיר עובש ממשטחים שאינם נקבוביים כמו זכוכית או אריחים, פשוט מערבבים חלקים שווים של מים וחומץ בבקבוק ריסוס ומרח אותו על האזור הפגוע. עבור משטחים נקבוביים כמו עץ ​​או קיר גבס, ערבבו חלק אחד של אקונומיקה עם ארבעה חלקים מים ומרחו את התמיסה על האזור העובש. לאחר שנתת לו לשבת כמה דקות, יש לשפשף את התבנית לפני שטיפת המשטח במים נקיים. אתה יכול גם למנוע צמיחת עובש על ידי הפעלת מסיר לחות בביתך ושמירה על משטחים נקיים ויבשים. עם קצת מאמץ, אתה יכול לשמור על הבית שלך נקי מעובש.

 

בנוסף, אתה יכול לשכור איש מקצוע שיוכל להעניק שירות של הסרת עובש וייבוש תת רצפתי במידת הצורך.

כיצד למנוע עובש לצמוח בביתך

ראשית, ודאו שהבית שלכם מאוורר היטב. עובש משגשג בסביבות לחות, ולכן זרימת אוויר טובה חיונית. השתמש במאווררי פליטה במטבח ובשירותים שלך, ופתח חלונות כשאפשר. שנית, שמור על משטחים נקיים ויבשים. נגב נזילות מייד, ונגב או שאב רצפות באופן קבוע. לבסוף, לטפל בהקדם בכל נזילות או נזקי מים. אם יש לך גג או צנרת דולפים, תקן את הבעיה בהקדם האפשרי כדי למנוע את אחיזת העובש. על ידי נקיטת צעדים פשוטים אלה, אתה יכול לעזור לשמור על הבית שלך נקי מעובש.

 

סיכום

עובש הוא מפגע רציני שעלול לגרום למגוון בעיות בריאותיות. אם אתם חושדים שאתם או מישהו בבית שלכם נחשפתם לעובש, חשוב לנקוט בצעדים למניעת צמיחה נוספת ולפנות מיד לטיפול רפואי.

Call Now Button דילוג לתוכן