לייעוץ עם מומחה חייג

050-5261199

סופר-דריי-לוגו

האם עיבוי יכול לגרום לרטיבות?

סימנים שצריך לתקן או להחליף את דוד המים שלכם

אם אתם כמו רוב האנשים, אתם כנראה לא חושבים על דוד המים שלכם עד שקופצת בעיה. ועד אז, זה בדרך כלל מאוחר מדי! דוד שלא פועל כראוי יכול לגרום לכל מיני בעיות בבית, מחוסר מים חמים ועד צנרת מתפוצצת.

 

במאמר זה בבלוג, נדון בסימנים לכך שיש לתקן או להחליף את דוד המים שלכם.

1. דוד המים שלכם קיים יותר מ-10 שנים.

אם דוד המים שלכם בן יותר מ-10 שנים, אולי הגיע הזמן באמת להתחיל לחשוב על החלפתו. אמנם מחממי מים מתוכננים להחזיק מעמד שנים רבות, אך בסופו של דבר הם יתחילו להתקלקל ולהיות פחות יעילים. אם דוד המים שלכם בן יותר מ-10 שנים, מומלץ לבחון אותו על ידי איש מקצוע כדי לראות אם יש צורך לתקן או להחליפו.

2. אתם לא מקבל מספיק מים חמים.

אם אתם מגלים שאתם לא מקבלים כל כך הרבה מים חמים כמו פעם, או אם המים לא חמים כמו שצריך, זה יכול להיות סימן שצריך לתקן או להחליף את דוד המים שלכם. עם הזמן, משקעים יכולים להצטבר בתחתית המיכל ולגרום למבער לעבוד פחות ביעילות. זה יכול להוביל לירידה בייצור מים חמים. אם זה המקרה, ייתכן שיהיה עליכם לשטוף או להחליף את דוד המים שלכם.

3. חלודה.

אם שמתם לב שיש חלודה במים החמים שלכם, זה סימן שצריך להחליף את דוד המים שלכם. חלודה מתרחשת כאשר מיכל הפלדה של דוד המים מתחיל להחליד. זה יכול לקרות ממספר סיבות, כולל גיל, הצטברות משקעים או חשיפה לרמות גבוהות של כלור. אם אתם מבחינים בחלודה במים החמים שלכם, חשוב להחליף את דוד המים שלכם בהקדם האפשרי.

4. נזילות שמגיעות מדוד המים שלכם.

נזילות הן עוד סימן שהגיע הזמן להחליף את דוד המים שלכם. דליפות יכולות להתרחש ממספר סיבות, כולל קורוזיה, הצטברות משקעים או שסתום שחרור לחץ פגום. אם אתם מבחינים ברטיבות בקיר למטה, נזילות כלשהן שמגיעות מדוד המים שלכם, חשוב לבדוק אותו על ידי איש מקצוע בהקדם האפשרי.

5. יש לכם חשבונות חשמל גבוהים.

אם אתם מגלים שחשבונות האנרגיה שלכם גבוהים מהרגיל, זה יכול להיות סימן לכך שדוד המים שלכם אינו פועל ביעילות כפי שהוא אמור להיות. עם הזמן, משקעים יכולים להצטבר בתוך המיכל ולגרום למבער לעבוד פחות יעיל, וכתוצאה מכך חשבונות החשמל גבוהים יותר.

 


 

מה לעשות במקרה של נזילה מדוד המים?

אם אתם מבחינים בסימנים לכך שיש לתקן או להחליף את דוד המים, חשוב לטפל בבעיה בהקדם האפשרי. אם יש דליפה, חשוב לכבות את החשמל ליחידה ולסגור את אספקת המים כדי למנוע נזק נוסף. כמו כן, מומלץ לפנות לאיש מקצוע כדי לבדוק את היחידה ולקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר.

סופר דריי: אנחנו כאן לעזור!

אם אתם מבחינים בנזילה, חשוב לטפל בה בהקדם האפשרי. ב-Super Dry נוכל לעזור לכם להתגבר על כל רטיבות או נזילה. אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, לרבות שאיבת מים מתחת לריצוף. צרו קשר עוד היום לתיאום פגישה. אנחנו כאן לעזור!

סיכום

אם אתם מבחינים באחד מהסימנים הללו, חשוב לבדוק את דוד המים שלכם על ידי איש מקצוע בהקדם האפשרי. טכנאי מוסמך יכול להעריך את המצב ולקבוע אם יש צורך לתקן או להחליף את דוד המים שלכם. עיכוב בתיקונים או החלפות עלול לעלות לכם יותר בטווח הארוך.

Call Now Button דילוג לתוכן