רטיבות בקיר למטה

ניתן לפתור את בעיית הרטיבות בקיר למטה בשיחת ייעוץ 050-5261199
מעוניינים בייעוץ מקצועי?
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם
הסיפור שלנו

חברת סופר דריי מתמחה בייבוש ובאידוי רטיבות תחת הריצוף (קרמיקה, אריחים, שיש, חול, חצץ), בטכנולוגיה מתקדמת וירוקה, ללא פירוק או חימום הרצפה, וללא פינוי תכולת הדירה והדיירים. לסופר דריי ניסיון רב בייבוש תת רצפתי החל מהשירות ועד לביצוע העבודה.חברת סופר דריי מתמחה בייבוש ובאידוי רטיבות תחת הריצוף (קרמיקה, אריחים, שיש, חול, חצץ), בטכנולוגיה מתקדמת וירוקה, ללא פירוק או חימום הרצפה, וללא פינוי תכולת הדירה והדיירים. לסופר דריי ניסיון רב בייבוש תת רצפתי החל מהשירות ועד לביצוע העבודה.

טיפים יעילים להתמודדות עם רטיבות בקיר למטה

סימני רטיבות יכולים להופיע בכל חלקי הקיר, ואין מקום ספציפי שבו הם אמורים להופיע. מהסיבה הזאת חובה עליכם להיות תמיד עם יד על הדופק, ולבחון את הקיר כולו. לא מעט מסימני הרטיבות יופיעו דווקא בחלק התחתון של הקיר. החלטנו להרים את הכפפה על מנת לתת טיפים להתמודדות יעילה עם הבעיה. חשוב להבין כי סימני רטיבות על הקיר יכולים להופיע בכל דירה ובכל מבנה. כך שאינכם יכולים להגיד כי לכם זה לא יקרה.

מזמינים בעל מקצוע לטיפול בבעיה

אתם חושבים שתוכלו לפתור את המצב על ידי צביעת הקיר? עליכם לקחת בחשבון כי בעיית הרטיבות היא בעיה עמוקה ומשמעותית. כך שלא תמיד יספיק רק להסתיר את הרטיבות עם כמה שכבות של צבע. מה תוכלו לעשות? הטיפ הראשון שלנו אליכם הוא להזמין בעל מקצוע מיומן. כזה המתמחה בהתמודדות עם רטיבויות שונות, בטח כאשר הן מופיעות בחלק התחתון של הקיר.

לא מחכים ומקווים שהרטיבות תיעלם

אנו יכולים לגלות לכם כבר עכשיו כירטיבות בקיר למטה לא תיעלם כלא הייתה. הרטיבות תישאר בדיוק באותו המקום כל עוד אתם לא תטפלו בה. כך שאין טעם שתחכו עם התיקון או תצאו מנקודת הנחה כי עוד מעט הרטיבות תיעלם. אנו מציעים לכם להזמין איש מקצוע במהירות, על מנת שהמצב לא יצא משליטה. רטיבות מגיעה לרוב בגלל נזילה, ונזילה יכולה מהר מאוד להתפשט. מוטב כי תאתרו את הבעיה בזמן ותספקו לה את התיקון הרצוי.

תחפשו סימני רטיבות נוספים בבית

כרגע אתם מתמודדים עם רטיבות בקיר למטה, אך יכולים להופיע סימני רטיבות נוספים. לפני שאיש המקצוע יגיע אליכם לבית, אנו מציעים לכם לבחון את כל הקירות. תעשו סריקה יסודית ותנסו לחפש עוד סימני רטיבות שבהם צריך לטפל. עדיף לכם שתקבלו מענה מקצועי ומקיף בפעם אחת. כך תחסכו לעצמכם זמן מיותר ואולי נזק גדול מאוד בהמשך הדרך. אל תשכחו להסתכל גם מה קורה מאחורי הרהיטים השונים בבית. המצב מאחורי הרהיטים עשוי להיות מוסתר מהעין, ומוטב כי תבחנו אותו מקרוב.

רטיבות בקיר גורם לקילוף צבע לבן
לייעוץ עם מומחה חייג
מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם