לייעוץ עם מומחה חייג

050-5261199

סופר-דריי-לוגו

כיצד לבצע בדיקת רטיבות ברצפות בטון

בין אם אתם חושבים להתקין רצפת בטון או שכבר יש לכם, חשוב לבדוק באופן קבוע את רמות הלחות. יותר מדי לחות יכולה להוביל לכל מיני בעיות, כולל צמיחת עובש וטחב, עיוות וסדקים. למרבה המזל, ביצוע בדיקת רטיבות הינה תהליך פשוט ומהיר יחסית. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת.

מדוע בדיקת לחות חשובה

לפני שניכנס לאופן ביצוע בדיקת הלחות, בואו נדבר תחילה למה זה כל כך חשוב. כפי שציינו קודם, יותר מדי לחות עלולה להוביל לכל מיני בעיות ברצפת הבטון שלכם. בעיות אלו יכולות להיות גם קוסמטיות וגם מבניות בטבען. במקרים מסוימים, הם יכולים אפילו להוביל לבעיות בריאותיות אם עובש או טחב מתחילים לצמוח כתוצאה מרמות הלחות הגבוהות. לכן כל כך חשוב לפקוח עין על הדברים ולערוך בדיקות רטיבות קבועות.

כיצד לבצע בדיקת לחות

כעת, לאחר שדיברנו על מדוע חשובה בדיקת הלחות, בואו ניכנס לדרך שבה עושים זאת בפועל. הדבר הראשון שתצטרכו הוא מד לחות. אתם יכול לאסוף אחד ברוב חנויות לחומרי בניין או קמעונאים מקוונים. ברגע שיש שלכם את המונה שלכם, פשוט הכניסו את הבדיקות לבטון בכמה מקומות שונים. המתינו עד שהמד ייתן לכם קריאה, ולאחר מכן השווה את הקריאות כדי לראות אם הן נופלות בטווח המקובל.

 אם יש אינדיקציה ללחות גבוהה, זה אומר שיש שלכם בעיה שצריך לטפל בה. השלב הבא הוא להבין מאיפה מגיעה הלחות ולטפל בבעיה בהתאם. זה עשוי להיות תיקון דליפות, הגברת האוורור או נקיטת צעדים אחרים כדי להפחית את כמות הלחות באוויר.

 כדאי גם להזכיר שסוגי ריצוף מסוימים (כמו עץ) רגישים יותר לנזקים מלחות עודפת מאחרים (כמו אריחים). זה משהו אחר שתצטרכו לזכור כשאתם עורכים את בדיקת הלחות שלכם כדי לטפל בכל בעיה שתתעורר.

 בסופו של דבר, לפקוח עין על רמות הלחות של רצפת הבטון שלכם היא חיונית אם אתם רוצים להימנע מתיקונים יקרים בהמשך הדרך. על ידי ביצוע בדיקות שוטפות וטיפול בכל בעיה שצצה במהירות, אתם יכול לשמור על הרצפה שלכם במיטבה לאורך שנים!

מה לא לעשות?

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שאנשים עושים בעת ביצוע בדיקת לחות היא לא להשתמש במספיק בדיקות. חשוב להכניס את הגשושיות בכמה מקומות שונים ברחבי הרצפה כדי שתוכלו לקבל קריאה מדויקת. אחרת, אתם עלולים לחשוב שיש בעיה כאשר אין בעיה או להיפך.טעות נפוצה נוספת היא לא לחכות מספיק זמן עד שמד הלחות ייתן קריאה. היו סבלניים והמתינו עד שהמונה יעשה את עבודתו כדי שתוכלו לקבל קריאה מדויקת.

למה להזמין איש מקצוע לבדיקת לחות?

אמנם זה אפשרי מבחינה טכנית לבצע בדיקת לחות בעצמכם, אך אנו ממליצים להזמין איש מקצוע. יש להם את הניסיון והמומחיות הדרושים כדי לקבל קריאות מדויקות ולזהות בעיות שעלולות להיות נוכחות.

 בנוסף, הם יכולים לעזור לכם להבין את הדרך הטובה ביותר לטפל בכל בעיות רטיבות שנמצאות. על ידי הזמנת איש מקצוע, אתם יכולים להיות בטוחים בידיעה שרצפת הבטון שלכם בידיים טובות!

Super Dry – בדיקת לחות מקצועית

צריכים לעשות בדיקת לחות? למה לא להשאיר את זה למקצוענים? סופר דריי מציעה שירותי בדיקת לחות למגורים ומסחר. אנו משתמשים בטכנולוגיה העדכנית ביותר כדי לקבל קריאות מדויקות כדי שתוכל לקבל החלטות מושכלות לגבי הריצוף שלכם. בנוסף לשירותי בדיקת הלחות אנו מבצעים גם ייבוש רטיבות תת רצפתית, טיפול בעובש בקירות והצפות. 

צרו איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על השירותים שלנו או לקבוע פגישת ייעוץ.

סיכום:

בדיקה קבועה של רמות הלחות של רצפת הבטון שלכם היא קריטית אם אתם רוצה להימנע מתיקונים יקרים בהמשך. על ידי שימוש במד לחות וביצוע בדיקות במספר מקומות שונים, תוכלו לעקוב בקלות אחר תכולת הלחות של הרצפה שלכם ולטפל בכל בעיה שמתעוררת במהירות וביעילות.

 

Call Now Button דילוג לתוכן