לייעוץ עם מומחה חייג

050-5261199

סופר-דריי-לוגו

רטיבות בקירות – איך מטפלים בה כמו שצריך?

רטיבות בקירות –מהי הדרך הנכונה לטיפול?

רטיבות בקיר היא תופעה מאוד מוכרת שיכולה להתרחש בכל מקום. גם בדירות חדשות עלולה להופיע רטיבות בזמן כזה או אחר. יש כאלה שיגידו כי רטיבות מופיעה בעיקר בחורף, אך למען האמת היא יכולה להופיע בכל זמן. לעיתים מבלי שתשימו לב יצטברו להם כל מיני סימני רטיבות על הקירות. אינכם יכולים לעבור על כך לסדר היום, וחשוב מאוד שתפעלו על מנת לתקן את המצב. האידיאל מבחינתכם יהיה להחזיר את המצב של הקירות למצב התקני שלהם.

 

מהם הגורמים לרטיבות בקיר?

יכולים להיות גורמים רבים שבגללם תצטרכו להתמודד עם רטיבות בקירות. מוטב כי תכירו את הגורמים הבולטים על מנת שתוכלו לנסות למנוע אותם. בסופו של יום לא מעט מהאחריות על ההתמודדות ועם מניעת הרטיבות נמצאת בידיים שלכם. הגורם השכיח ביותר הוא פיצוץ של צינור או נזילה שמחלחלת זמן רב אל תוך הקירות. סיבה נוספת היא איטום לקוי של הקירות שמביא לחלחול מים מבחוץ אל תוך המבנה.

הטעות הנפוצה היא להתעלם

יש כאלה שרואים את הרטיבות כאלמנט שלא באמת צריך טיפול יסודי. הם חושבים כי ניתן לצבוע את הקיר, ובכך להעלים את הימצאותה של הרטיבות. אז חשוב להגיד כי זה לא הפתרון הנכון, והנזק במקרה הזה עלול לגבור על התועלת. אי אפשר להתעלם מסימני רטיבות, ואסור לכם לעבור על כך לסדר היום. חובה לבצע טיפול יסודי על מנת למנוע מהמצב לצאת משליטה.

 

מזמינים אינסטלטור שיפתור את המצב

בעת מציאת רטיבות בקיר פנימי חשוב מאוד לפנות לאיש מקצוע שמכיר את העבודה. רק אינסטלטור יוכל לבחון את המצב מקרוב, וגם לספק פתרונות נכונים. המשימה הראשונה תהיה לאתר את הגורם שבגללו הרטיבות נוצרה. אם מדובר על נזילה, חשוב מאוד לתקן אותה עוד בטרם מתמודדים עם הרטיבות. אחרי שמתקנים את הגורם שהביא לרטיבות עצמה, יהיה אפשר לבצע את כל הפעולות האחרות. האינסטלטור יתקן את מקור הרטיבות, ולאחר מכן יסתיר את כל הסימנים השונים שהרטיבות הביאה עימה. כך תוכלו לדעת כי מצב כזה לא אמור לחזור על עצמו. 

Call Now Button דילוג לתוכן