רטיבות בקירות

רטיבות בקירות? בואו לפתור את הבעיה!
מעוניינים בייעוץ מקצועי?
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם
הסיפור שלנו

חברת סופר דריי מתמחה בייבוש ובאידוי רטיבות תחת הריצוף (קרמיקה, אריחים, שיש, חול, חצץ), בטכנולוגיה מתקדמת וירוקה, ללא פירוק או חימום הרצפה, וללא פינוי תכולת הדירה והדיירים. לסופר דריי ניסיון רב בייבוש תת רצפתי החל מהשירות ועד לביצוע העבודה.חברת סופר דריי מתמחה בייבוש ובאידוי רטיבות תחת הריצוף (קרמיקה, אריחים, שיש, חול, חצץ), בטכנולוגיה מתקדמת וירוקה, ללא פירוק או חימום הרצפה, וללא פינוי תכולת הדירה והדיירים. לסופר דריי ניסיון רב בייבוש תת רצפתי החל מהשירות ועד לביצוע העבודה.

רטיבות בקירות: איך אפשר להעלים רטיבות בקיר?

אם עדיין לא התמודדתם עם רטיבות המופיעה בקירות, ככל הנראה זה עניין של זמן. כל אחד יתמודד בשלב כזה או אחר עם רטיבות המופיעה בקיר, ולכן צריך לדעת מה עושים. אם תעשו בחירות לא נכונות, אתם עלולים למצוא את עצמכם בבעיה רצינית. בעיה שבה לא תדעו איך להעלים את הסימנים המציקים הללו. הסימנים יהיו כאלה שיפגעו בנראות של הדירה, והם גם עלולים להביא סכנה בריאותית של ממש.

תמיד יש סיבה לרטיבות בקיר

חשוב שתבינו כי רטיבות בקירות של הבית לא מופיעה סתם כך. תמיד ישנה סיבה מסוימת שבגללה הסימנים הללו מופיעים. כך שאם תבחרו להתעלם מהסימנים הללו, לא בטוח שתוכלו לפתור את הבעיה. אתם רק תמצאו את עצמכם בסיטואציה שבה הבעיה מחמירה. לכן ההחלטה הכי פחות טובה מהצד שלכם תהיה להתעלם מהסימנים הללו. תוך זמן קצר תוכלו לראות איך הסימנים הללו מתפשטים בכל רחבי הבית. פתאום באזורים שונים תתחילו לראות את אותם הסימנים.

קודם כל צריך לטפל בנזילה

הסיבה הראשית שבגללה מופיעה רטיבות על הקיר היא הימצאות של נזילה. נזילה מביאה לכך שהמים שנשפכים לכל עבר מרטיבים את הקיר ועלולים לגרום רטיבות בקיר פנימי. אם אתם רוצים להתמודד עם הרטיבות בצורה יעילה יהיה עליכם להתמודד עם הנזילה. כל עוד הנזילה נותרת בעינה, הרטיבות תופיע כמעט בכל רגע נתון. רק כאשר תסיימו לטפל בנזילה, תוכלו להתחיל להתמקד בסימני הרטיבות. סימני הרטיבות כשלעצמם הם לא מסוכנים והם לא יותר מבעיה אסתטית.

איך מעלים סימני רטיבות?

ההתמודדות עם סימני רטיבות בקירות היא לא כל כך סבוכה. אך גם כאן כדאי כי תבצעו אותה על ידי אינסטלטור מוסמך שיבחן את כל מה שצריך. ראשית ישנו צורך לתקן את הקיר עצמו מבפנים עוד לפני שמסתירים את הסימנים. יש כאלה שמשייפים את הקיר על מנת להסיר את כל הנזק שנגרם כתוצאה מהרטיבות. רק לאחר מכן יהיה אפשר לצבוע את הסימנים בכמה שכבות עד אשר הם ייעלמו. כך תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו העניינים יהיו בידיים שלכם.

איך מזהים רטיבות בקיר?

 

הסתכלו היטב על משטח הקיר

אם יש שינוי צבע של פני השטח, כגון צבע מצהיב, כתמים חומים מעוגלים או שינויי צבע שחורים, זה יכול להעיד על רטיבות. ובנוסף, על גידולי עובש וטחב. שימו לב היטב למרקם הקיר. צבע מתקלף הוא אינדיקטור ראשוני לבעיות רטיבות.

 

לחצו על הקיר

לחצו מעט על הקיר על מנת לראות איך הקיר מרגיש. קירות מעץ עשויים להרגיש מעט מוצקים במידה והם רטובים, בעוד שקירות גבס ירגישו רכים וספוגיים.

נזקי הרטיבות בקיר

רטיבות בקיר יכולה לגרום לכל מיני בעיות. זה יכול לפגוע בעבודות צבע, טפטים שעל הקיר. במקרים חמורים, זה אפילו יכול להוביל לצמיחת עובש וטחב. לא רק שזה מכוער, אלא שזה גם יכול להיות מסוכן לבריאות שלכם. לכן, אם אתם חושדים שהקירות שלכם לחים מדי או רטובים, יש לפעול במיידי.

 

אנשים רבים אינם מבינים את החשיבות של שמירה על הקירות שלהם. לא רק שזה יכול להוביל לתיקונים יקרים, אלא זה גם יכול להפוך את הבית לפחות נוח לחיות בו. כאשר לחות מחלחלת לתוך הקירות, זה יכול לגרום לצמיחת עובש וטחב מה שמוביל לריחות לא נעימים, בעיות נשימה ואפילו גירוי בעור. לבסוף, קירות לחים יכולים לגרום לבית להרגיש קר ורעוע, מה שמוביל לאי נוחות בבית.

 

אנשי מקצוע

אם אתם חושדים שהקירות שלכם לחים, חשוב להזמין איש מקצוע בהקדם האפשרי. הם יוכלו להעריך את היקף הנזק ולהמליץ על דרך הפעולה הטובה ביותר. אל תיקחו סיכונים עם שלמות הבית – אם אתם חושבים שיש רטיבות בקירות, התקשרו מיד לאיש מקצוע.

 

איך למנוע רטיבות ולחות בקירות מלכתחילה

אווררו את הבית כמו שצריך

הדבר החשוב ביותר שאתם יכולים לעשות הוא לאוורר את הבית שלכם על מנת לשמור עליו ללא לחות במידה רבה. הידעתם שאפילו פעילויות אנושיות פשוטות כמו נשימה, רחצה, בישול, ייבוש במייבש וכו' עלולות לגרום להיווצרות לחות בקירות?

העובדה היא שכל המים האלו צריכים ללכת לאנשהו בסופו של דבר.אם זה לא יכול לצאת מהבית שלכם, זה יצטבר בתוך מבנה הבית. אנחנו לא מבקשים מכם לשנות לחלוטין את ההרגלים ולהתאים את אורח החיים שלכם, אבל אתם יכולים כמובן לאוורר את הבית על מנת להסיר את הרטיבות. במיוחד, את המטבח וחדרי האמבטיה. ודאו שפתחי האוורור הללו ילכו ישירות החוצה, ולא לעליית הגג או לחדר אחר, שם הלחות תגרום לבעיות גדולות יותר. זכרו כי פתח אוורור פועל רק כאשר הוא מופעל. ישנם פתחי אוורור שונים הזמינים בשוק, חלקם אפילו עם טיימרים או חיישני לחות שיפעלו מספיק זמן כדי להסיר את כל הלחות העודפת מהחדר.

טיפ: בדקו אם יש עובש שחור על תקרת חדר האמבטיה שלכם. זה סימן שאדי המים לא
יכלו לברוח ואתם צריכים לנקוט באמצעי תיקון.

התקינו מאווררי פליטה

מאווררי פליטה, יכולים לסייע בהוצאת אוויר לח מחדרי אמבטיה והמטבחים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתקין מאוורר פליטה ליד החלק העליון של הקיר שלכם, כך שהוא יוכל להוציא את האוויר עמוס הלחות מהחדר.

לבודד את הקירות שלכם

בידוד נכון של הקירות זה אחד מהדרכים היעילות ביותר למנוע הישארות לחות בקירות.

השתמשו מסיר לחות

מסיר לחות שואב את כל הלחות בחדר ומונע רטיבות ועובש. אם יש לכם מסיר לחות נייד, אתם יכולים להעביר את המכונה מחדר לחדר (בערך 24-36 שעות בכל חדר) בכל פעם שתרגישו צורך. מסיר לחות קטן יכול להתאים לארונות, קרוואנים, סככות ואדני חלונות. במקרה ואתם משתמשים במכשיר אדים לחודשי החורף, וודאו שאין חדרים סגורים בהם הלחות גבוהה.

טיפ: מסיר לחות אפילו עוזר לייבש את הבגדים שלכם, לכן מסיר לחות יכול להוות תחליף למייבש במקרים מסוימים.

שליטה על צמיחת עובש

עובש הוא לעתים קרובות אינדיקטור של לחות, ואם אתה מוצאים סימנים של עובש בבית שלכם, זה הזמן לנקוט באמצעי מניעה. בנוסף, חשוב להיפטר מלחות ועובש, שכן קירות לחים עלולים לגרם לנזק לריהוט הבית והבריאות שלכם.

מי גשמים

ודאו שכל המים שיורדים מהגג שלכם מופנים הרחק מהבית על ידי יצירת שיפוע סביב הבית. ייתכן שתצטרכו לנתב מחדש את מפל המים או להתקין ניקוזים חדשים כדי להפנות מחדש את זרימת מי הגשמים. כמו כן, ודאו שגם המי שנוזלים מהמזגן מתועלים כראוי ולא לכיוון הבית. בנוסף, אתם צריכים לוודא שכל מערכות ההשקיה עבור הדשא או ערוגות הפרחים שלכם לא מתועלות בטעות לכיוון הבית.

טפלו בכל הדליפות

אם רוצים למנוע רטיבות בקירות, חשוב לתקן נזילות מים. רוב הנזילות נגרמות מבעיות בצנרת. אמבטיה, כיור או מכשירי חשמל דולפים כמו מכונות כביסה. יתר על כן, מים יכולים גם לחדור דרך גגות, פתחי אוורור או ארובות – ולגרום לקירות רטובים. עליכם לזהות את מקורות הדליפה. אם אינכם יכולים, הזמינו איש מקצוע ותקנו את הבעיה. אל תנסו לעשות  זאת בעצמכם. עבודה מורכת מסוג זה תדרוש כישורים של אינסטלטור.

רטיבות בקירות: סופר דריי

בסופר דריי נעזור לכם להיפטר מכל בעיות הקשורות לרטיבות בקירות בבית או במבנה עסק. אנו משתמשים בציוד מיוחד כדי לזהות ולהעריך במהירות נזקי מים, צמיחת עובש ובעיות באיכות האוויר. המומחים שלנו יכולים לספק פתרונות המותאמים במיוחד למצבכם. צרו קשר היום

רטיבות בקיר גורם לקילוף צבע לבן
לייעוץ עם מומחה חייג
מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם