ייבוש רטיבות תת רצפתית

ייבוש רטיבות תת רצפתית אצל המקצוענים חייגו 077-8043683
מעוניינים בייעוץ מקצועי?
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם
הסיפור שלנו

חברת סופר דריי מתמחה בייבוש ובאידוי רטיבות תחת הריצוף (קרמיקה, אריחים, שיש, חול, חצץ), בטכנולוגיה מתקדמת וירוקה, ללא פירוק או חימום הרצפה, וללא פינוי תכולת הדירה והדיירים. לסופר דריי ניסיון רב בייבוש תת רצפתי החל מהשירות ועד לביצוע העבודה.חברת סופר דריי מתמחה בייבוש ובאידוי רטיבות תחת הריצוף (קרמיקה, אריחים, שיש, חול, חצץ), בטכנולוגיה מתקדמת וירוקה, ללא פירוק או חימום הרצפה, וללא פינוי תכולת הדירה והדיירים. לסופר דריי ניסיון רב בייבוש תת רצפתי החל מהשירות ועד לביצוע העבודה.

ייבוש רטיבות תת רצפתית–העלימו את הרטיבות מתחת לרצפה


אף אחד לא יכול לדעת באמת מה קורה מתחת לרצפה. זוהי הסיבה שבגללה רטיבות תת רצפתית עולה להסב נזק רב מבלי שאפילו תהיו מודעים לכך. רטיבות מתחת לרצפה מתרחשת עקב פיצוצי צנרת או כל מיני סיבות אחרות שגורמות להצפת מים. כדאי לכם להכיר את השיטה המובילה שבאמצעותה ניתן להעלים את הרטיבות. אפילו אם היא נמצאת מתחת לריצוף של הבית, אין צורך להסיר את כל הריצוף. יש שיטה אחת שכבר הוכחה בתור השיטה הכי יעילה להעלים את הרטיבות הכלואה.

איך אפשר לזהות רטיבות תת רצפתית?

על מנת שתוכלו לבצע ייבוש רטיבות תת רצפתית, יהיה עליכם לזהות את הרטיבות. יש כל מיני סימנים מחשידים שאמורים להתריע בין היתר על רטיבות מתחת לריצוף הבית. ראשית חשבון מים מופרז הוא סימן מובהק לכך שישנה נזילה באזור כזה או אחר. רטיבות בתקרה של השכנים עשויה להעיד כי מסתתרת לה רטיבות תת רצפתית אצלכם בבית. סימנים שונים על הריצוף של הבית כמו פטריות או עובש גם הם מחשידים. עדיף שתזמינו איש מקצוע גם במקרה שבו יש לכם ספק ממש קטן.

למה אי אפשר להשאיר את המצב כך?

זה יכול להיות מאוד מפתה להשאיר את הרטיבות בדיוק כמו שהיא. הרי גם ככה אף אחד לא באמת רואה אותה– לא ככה? שימו לב כי ישנה חובה לבצע ייבוש רטיבות תת רצפתית באופן מקצועי. אם תשאירו את הרטיבות כך היא עלולה להפוך להיות חמורה פי כמה. פתאום תמצאו את עצמכם בתור בור ללא תחתית, ותוציאו על התיקון המון כסף.

אל תזמינו חברה לא מנוסה

על מנת לבצע זאת ישנו צורך להגיע עם ניסיון. אל תזמינו חברה לא מנוסה אשר לא יודעת כיצד לבצע את העבודה. השיטה הכי יעילה לייבש רטיבות תת רצפתית היא על ידי חור בריצוף. חור קטן במקום נסתר מן העין עשוי להיות מספק על מנת לבצע ייבוש מקצועי. אחרי שעושים את החור מחדירים דרכו מכשיר קטן שאמור לשאוב את כל המים.



היתרונות של ייבוש רטיבות תת רצפתי מקצועי

1. כאשר מדובר בחברה מקצועית המתמחה בייבוש תת רצפתי, אתם יכולים להיות רגועים שהעבודה תתבצע כמו שצריך. חברות מקצועיות משתמשות בציוד ותהליכים מיוחדים כדי להבטיח שהבית שלכם יתייבש כראוי.

2. לחברות מקצועיות יש גם את המומחיות הדרושה לזהות ולטפל בכל הגורמים הבסיסיים לרטיבות בריצוף שלכם. זה אומר שהם יכולים לעזור לכם לרדת לשורש הבעיה ולוודא שהיא לא תחזור על עצמה.

3. חברות מקצועיות יכולות לספק מספר שיטות שונות ייבוש תת רצפתי, כגון שימוש מסיר לחות, מובילי אוויר ושפיכת סומסום מתחת לרצפה. זה מאפשר להם להתאים אישית את התהליך לצרכים המיוחדים שלכם ולהבטיח שכל הלחות והמים יוסרו מתחת לרצפות שלכם.

4. חברות ייבוש מקצועיות מסוגלות גם לזהות בביתכם רטיבות או נזילות נסתרות שאולי אינכם מודעים אליהם. זה אומר שהם יכולים לעזור לכם לזהות ולטפל בבעיות מים פוטנציאליות לפני שהן הופכות לבעיה גדולה יותר.

5. לבסוף, אנשי מקצוע יכולים לתת עצות כיצד למנוע הצטברות רטיבות מתחת לרצפה שלכם בעתיד.

כמה זמן לוקח ייבוש תת רצפתי?

אם הבית שלכם הוצף או שגיליתם באופן מפתיע רטיבות מתחת לרצפות, אחד הדברים שאתם אולי תוהים הוא כמה זמן ייקח לייבש הכול לחלוטין. התשובה לשאלה זו תלויה במספר גורמים, ביניהם סוג חומר המילוי בו נעשה שימוש, כמות השטח המיובש וצורת הבנייה. יש גם לקחת בחשבון את אחוזי הלחות כאשר קובעים כמה זמן ייקח לתת הרצפה להתייבש לחלוטין.

סוג חומר המילוי בשימוש

אחד הגורמים שישפיעו על משך הזמן שלוקח תהליך הייבוש תת רצפתי הוא סוג חומר המילוי בו נעשה שימוש. אם אתם או החברה שאתם שוכרים משתמשים בחומר שסופג לחות היטב, כגון חול או סומסום, בדרך כלל פחות זמן עד שהכול יחזור לקדמתו לחלוטין. מצד שני, אם אתם משתמשים בחומרים שאינם סופגים לחות, כמו בטון או אספלט, בדרך כלל ייקח פחות זמן עד שהרצפה שלכם תתייבש לחלוטין.

כמות השטח המיועדת לייבוש

גורם נוסף שישפיע על משך הזמן שלוקח להתייבשות הוא כמות השטח שצריך לייבש. אם יש לכם שטח גדול שצריך לייבש, ברור שזה ייקח יותר זמן מאשר אם יש לכם שטח קטן שצריך לייבש.

האם אני יכול לייבש את זה בעצמי?

כאשר יש לכם בעיה בשיניים, אתם לא תנסו לטפל בבעיה בעצמכם, אז למה שתעשו את אותו הדבר עם נזקים כמו רטיבות מתחת לרצפה?

תהליך הייבוש מורכב ודורש ציוד מיוחד, טכניקות שונות, ידע וניסיון. בדרך כלל לא מומלץ לנסות לייבש את הרצפה בעצמכם מכיוון שהדבר עלול לגרום לנזק נוסף. במקום זאת, עדיף להיעזר בחברה מקצועית ואמינה שיש לה את המומחיות והציוד הנדרש על מנת לבצע את העבודה בצורה נכונה ויעילה.

האם יש אלטרנטיבות אחרות לפתרון הרטיבות?

ייבוש תת רצפתי הוא הפתרון היעיל ביותר לרטיבות תת רצפתית. עם זאת, ישנם מספר צעדים נוספים שתוכל לנקוט כדי למנוע בעיות הצפות עתידיות, כגון בדיקת בעיות צנרת וניקוז, אוורור הבית, ובדיקה קבועה של נזקי מים אפשריים.

סופר דריי: ייבוש רטיבות מקצועי

אנו מתמחים בייבוש תת רצפתי ויכולים לעזור לכם להבטיח שהרצפות שלכם יישארו יבשות ובטוחות מפני הצפה פוטנציאלית. צוות המומחים שלנו משתמש בטכנולוגיה ובכלים החדשים ביותר כדי להסיר ביעילות את כל הלחות והרטיבות מהרצפה שלכם, כמו גם אנחנו יכלים לעזור לכם לזהות נזילות נסתרות או בעיות רטיבות בבית שלכם. פנו אלינו עוד היום למידע נוסף כיצד נוכל לעזור לכם למנוע או לייבש רטיבות מתחת לרצפה שלכם.

 

ייבוש רטיבות תת רצפתית
לייעוץ עם מומחה חייג
מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם