בדיקת לחות מתחת לריצוף

בדיקת לחות מתחת לריצוף בקליק חייגו 050-5261199
מעוניינים בייעוץ מקצועי?
מלאו פרטיכם ונחזור אליכם
הסיפור שלנו

חברת סופר דריי מתמחה בייבוש ובאידוי רטיבות תחת הריצוף (קרמיקה, אריחים, שיש, חול, חצץ), בטכנולוגיה מתקדמת וירוקה, ללא פירוק או חימום הרצפה, וללא פינוי תכולת הדירה והדיירים. לסופר דריי ניסיון רב בייבוש תת רצפתי החל מהשירות ועד לביצוע העבודה.חברת סופר דריי מתמחה בייבוש ובאידוי רטיבות תחת הריצוף (קרמיקה, אריחים, שיש, חול, חצץ), בטכנולוגיה מתקדמת וירוקה, ללא פירוק או חימום הרצפה, וללא פינוי תכולת הדירה והדיירים. לסופר דריי ניסיון רב בייבוש תת רצפתי החל מהשירות ועד לביצוע העבודה.

בדיקת לחות מתחת לריצוף: כל התשובות לכל השאלות


התוצאות של בדיקת לחות מתחת לריצוף הן קריטיות שמסתכלים קדימה. על סמך התוצאות הללו, יהיה עליכם להחליט כיצד תמשיכו להתנהל קדימה. יש כאלה שמחליטים לעשות צעד מסוים, ואחרים שמעדיפים לבצע צעד אחר. אז מה אתם צריכים לדעת לפני שמבצעים בדיקה כל כך חשובה? החלטנו לרכז עבורכם את התשובות לכל השאלות. כך ברגע האמת תהיה לכם תשובה לכל שאלה שעשויה להעסיק אתכם. בסוף כאשר תמצאו את התשובות לכל השאלות החשובות, תדעו איך נכון לפעול בהתאם למצבכם.

איך יכולה להיגרם רטיבות מתחת לריצוף?

לרוב רטיבות מתחת לרצפה מתרחשת ללא כל הכנה מוקדמת, והיא תתפוס אתכם לא מוכנים. הרטיבות מופיעה לאחר פיצוץ בצנרת או בעבר הצפה שלא טופלה בצורה נכונה. גם אם זה נראה לכם בלתי אפשרי, לא מעט אנשים מתמודדים עם רטיבות מתחת לריצוף. אין סיבה שאתם תגידו כי לכם זה פשוט לא אמור לקרות.

כמה עולה לבדוק לחות מתחת לריצוף?

העלות היא עוד אחד מהפרמטרים שאותם יהיה עליכם לקחת בחשבון. הרי התוצאות של בדיקת לחות מתחת לריצוף הן הפרמטר הכי חשוב שיש. גם אם תשלמו ביוקר על הבדיקה, לעיתים זה יהיה שווה את ההשקעה. אתם תוכלו למנוע נזק עתידי שהיה יכול להתרחש ממש מתחת לאף שלכם. ברוב המקרים העלות של בדיקת לחות אמורה לנוע בין 200-400 ₪, אך כמובן שלא תמיד. בחלק לא קטן מהמקרים העלות עשויה לעלות בגלל סיבות כאלה או אחרות.

מי אמור לבצע בדיקת לחות מתחת לריצוף?

לא כל איש מקצוע מוסמך לבדוק את מידת הלחות מתחת לריצוף. כמו שאתם בוודאי מתארים לעצמכם המשימה היא לא משימה כל כך קלה. רק איש מקצוע המגיע עם הציוד המתאים יכול לבצע את המשימה לשביעות רצונכם. מהסיבה הזאת אנו מציעים לכם לבחון מראש את הניסיון של איש מקצוע מסוים. מוטב לכם לפנות אל חברות גדולות אשר מתעסקות בין היתר עם בדיקת רמת לחות

בדיקת לחות בקיר על ידי מכשיר מתאים
לייעוץ עם מומחה חייג
מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם